bugün

aleviler

mezhepçiliği bizden görmüşler vs vs diyen insanları görmek garip. ulan biz ölümü, katliamı yobaz pisliklerden görmüşken ,her konuştuğunuzda kendinizden olmayanı kötülerken benim kökleriöle gurur duymam zoruna gidiyorsa gitmeye devam etsin .
hiç gördünüz mü inançlarından dolayı birine saldıran aleviyi ?
boş konuşmayın lütfen.
© copyright 2005 - 2026