bugün
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor11
- demet evgar10
- sözlüğün tadının kaçması5
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- kadınların yanlış yapması3
- üniversitelerin gereksiz olması2
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- aşure2
- kemalistler5
- dinleri masonlar kontrol ediyor3
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- zippo2
- cips alırken utanmak2
- kazım koyuncu2
- venezuela4
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi3
- panter emel2
- yazarların imza parfümleri14
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı3
- 2030 larda robotların aktif rol oynayacak olması2
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- hızlı para kazanmanın yolları11
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- türk kızı egosu6
- am okşama4
- evde kaş bıyık alımı3
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- erkekler neden az yaşar10
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- vajinizm3
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- kadir mısıroğlu'nun soyu2
- 2026 dünya kupası22
- bir insanı sevmek11
- türkiye abd maçı saat 5 te trt 1 de2
- güzel huylu kezo4
- berhan şimşek'in chp seçmenine sövmesi3
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- tramer kaydı olan kız4
- dünya11
- anın fotoğrafı3
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- daveigh chase3
- mutluluğun fark edilmemesi8
- pkk nasıl biter5
bak bak biri diyor ki sünniyle hayatta evlenmezler diğeri diyor ki evet sünni tutucu, kısıtlayıcı birine kız vermezler. lan sizin yaptığınız yapacağınız genellemeye küfür etmek isterdim şu anda ama iki mezhep arası sövmek istemiyorum sırf onlara saygımdan.
şu gözler ne sünni/alevi evliliklerine şahit oldu. hepsi de çiçek gibi geçinip giden insanlar. kendi salak saçma nefret söylemlerine ve kişisel salakça kinlerine mezhepleri alet eden arkadaşlar bunları göremez zaten görmek de istemez. çünkü onlar alevi de olsa sünni de olsa bu insanları birbirlerine girmiş ve kan kokan laflarla görmek isterler. içlerindeki o iğrenç bencillik yaratığı ancak o zaman tatmin olur. isterler ki millet birbirine girsin ki onlara da laf söyleme payı düşsün. sırf iki kelâm laf edebilmek için işlerine gelir bu durum. faydalanırlar. ve bunu insan kendi yapar. bunun mezheple yahut herhangi bir inançla ilgisi yoktur. kaldı ki bir insan gerçekten sünniliğin yahut aleviliğin inancını/vecibesini taşısa zaten bunu yapmaz. aha biri de demiş ki sosyalistler tarafından bozulmuş. alevi ve sünnilerin hatta birçok inanca sahip olanlarla inanç sahibi olmayanların bir arada olup da birbirlerine girmedikleri tek bir ortam gördüm o da sosyalist bir ortamdı. o senin kafanda kurduğun aha bu da benim senelerdir şahit olduğum. buyur nereden yakarsan yak. ALLAH rızası için ya da neye inanıyorsan neye değer taşıyorsan ona hürmeten şu beyninizi insanların arasında hır gür çıkartmaya değil de ''acaba nasıl huzurlu ve bilinçli bir toplum olabilir'' gibi düşüncelere yorun lan. bak zor değil vallahi. yapınca oluyor.
peşin not: elhamdülillah müslümanım ve sünni ya da alevi sevicisi değilim. insan severim. gerçekten ''insan'' olmayı başaran insan.
şu gözler ne sünni/alevi evliliklerine şahit oldu. hepsi de çiçek gibi geçinip giden insanlar. kendi salak saçma nefret söylemlerine ve kişisel salakça kinlerine mezhepleri alet eden arkadaşlar bunları göremez zaten görmek de istemez. çünkü onlar alevi de olsa sünni de olsa bu insanları birbirlerine girmiş ve kan kokan laflarla görmek isterler. içlerindeki o iğrenç bencillik yaratığı ancak o zaman tatmin olur. isterler ki millet birbirine girsin ki onlara da laf söyleme payı düşsün. sırf iki kelâm laf edebilmek için işlerine gelir bu durum. faydalanırlar. ve bunu insan kendi yapar. bunun mezheple yahut herhangi bir inançla ilgisi yoktur. kaldı ki bir insan gerçekten sünniliğin yahut aleviliğin inancını/vecibesini taşısa zaten bunu yapmaz. aha biri de demiş ki sosyalistler tarafından bozulmuş. alevi ve sünnilerin hatta birçok inanca sahip olanlarla inanç sahibi olmayanların bir arada olup da birbirlerine girmedikleri tek bir ortam gördüm o da sosyalist bir ortamdı. o senin kafanda kurduğun aha bu da benim senelerdir şahit olduğum. buyur nereden yakarsan yak. ALLAH rızası için ya da neye inanıyorsan neye değer taşıyorsan ona hürmeten şu beyninizi insanların arasında hır gür çıkartmaya değil de ''acaba nasıl huzurlu ve bilinçli bir toplum olabilir'' gibi düşüncelere yorun lan. bak zor değil vallahi. yapınca oluyor.
peşin not: elhamdülillah müslümanım ve sünni ya da alevi sevicisi değilim. insan severim. gerçekten ''insan'' olmayı başaran insan.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar