bugün

kukla

sik sik yazmıyor bu aralar.
zaten sik sik yazması ilgilendirmiyor beni.

iyi bir dost. benim kendisi hakkındaki görüşüm budur.

altını çamura da batırsan değerinden bir şey kaybetmiyor, götürüyorsun aynı paraya bozuyorlar, "ya bunu çamura batırmışlar" diye hesaptan düşmüyorlar.

ama bazı çamura batmış tenekeler var, biz onlara altın muamelesi yapıyoruz insan sanıpta, onlar çamurda kalsa daha iyi bence.
© copyright 2005 - 2026