bugün

kapooo

(#325580073)

Güzel tespit yapmış yazar. Bu gün tekrar Adam kayırmayı gördüm.

Bana karşı yazılan yazıyı silmeyip bildiri dururken sinirlenip ben ona yazınca beni 5 dakika içerisin de çaylak yaptılar. Ama Bdv den halan cevap yok.

O taraflı moderatör falan kimse söylesin ona ayrı küfür edelim. Yoksa hepsini söverim ama diğerlerine de ayıp olmasın.

Bilerek bekleyip küfür ettirip çaylak yaptırdılar resmen. Bdv ye de cevap vermiyor o dingil mod kimse.
© copyright 2005 - 2026