bugün

mehdi

adam kalkmış israiliyyat diyor, kapatıyor mevzuyu.

tabi anca kendine kapatıyor...

oysa ki daha da derinleşiyor.

neyse, mehdi meselelerinde her zaman böyle tipler çöplenmiştir piyasada. yok efendim, o yok bu yok, isa peygamber göğe nasıl çıktı orada oksijen yok falan...

allah resulü ne demişse doğrudur. ondan gelenler de doğrudur.

bunları da mehdi 'yi de inkar eden kafirdir.
© copyright 2005 - 2026