bugün

aleviler

şia olmaları da korkunçtur efendim. ben alevi olup allaho ekber değip kafa kesen görmedim ama vahabiler, sunniler, şialar alayı aynı bok bence. saygılar. biri iranı savunuyorsa o da suudi arabistanı savunan kadar yobaz ve gericidir.
© copyright 2005 - 2026