karantina

inanılmaz çirkin, özenti, sanırım kişiliği gelişmemiş bir uuser. Sanırım ergenlikten hala çıkamamış. Yazık.

Çirkinlik konusunda gerçekten ciddiyim.
© copyright 2005 - 2026