bugün

karantina

Yeteer diye haykıracağım.

Kız resim atmış, beğeniyorsanız ve yürümek istiyorsanız yürürsünüz. Beğenmiyorsanız zaten yürümezsiniz. Bu kadar abartılacak, tartışılacak olan ne? Bilen varsa yeşillendirebilir.
© copyright 2005 - 2026