bugün

savtegin

küstürdünüz şu çocuğu be.

ayıp ayıp. artık kitap falan çıkarırsa okursunuz.

ekleme: 10. nesildi zâten iyi oldu. artık silik olduğuna göre doğruları konuşabiliriz. osmanlı türk değildi diye yazıcam cevap veremeyecek ahahah.
© copyright 2005 - 2026