bugün

/19
tarihi bilgisi fevkalâde olup,seviyeli eleştirisine şahit olduğum yazar.
(bkz: #32122600)

tam sövecektim ki kirli oyununun farkına vardım. bu ingiliz oyunları yıldıramaz bizleri.
iftira değilse kızacağım yazar. tanımam bilmem ama cuma namazı kılmamak ne bu kadar vaazı boşamı yapıyoruz.
Sayısız Vafasız yazardan sadece bir tanesi.
(bkz: bilgi içerikli entry nin eksilenmesi)

adam dergide makale yazar gibi yazıyordu. helal olsun, ben sixteen sene uğraşmazdım. bir de küstürüyorsunuz amk.
küstürdünüz şu çocuğu be.

ayıp ayıp. artık kitap falan çıkarırsa okursunuz.

ekleme: 10. nesildi zâten iyi oldu. artık silik olduğuna göre doğruları konuşabiliriz. osmanlı türk değildi diye yazıcam cevap veremeyecek ahahah.
Özlenen yazar.
Özlediğim güzel yürekli insan. Son derece fiyakalı gidişi oldu. Sözlükte yazdığı süre içerisinde Kalitesinden ödün vermedi. işte bu yüzden takdir ediyor ve imreniyorum.
* * * * *
ilk ve son kelime derin bir mübalağa içermektedir* ancak diğer söylediklerim savtegin'in sağlam karakterine ithaftır.
hesabını sildirdiğinden dolayı çok sevindiğim yazar. gitti de sözlük rahat nefes aldı.
© copyright 2005 - 2026