bugün

windows 10 mobile

Şu an eski nesil lumia'ların güncellemeyi alamayacağı konuşuluyor. Açıkçası resmi bir açıklama yapıldı mı bilmiyorum, bakmadım, bakmayacağım da. Ama öyle bir olay varsa Microsoft tam da kendine yakışanı yapmıştır. insanları 1 yıl bekletip en son ya hacı kusura bakmayın size w10 yok demek. Doğruysa da şaşırmam. Yakışır microsoft'a.
© copyright 2005 - 2026