bugün

faşist

ya hadi siktirin ya.

gelmiş tanım yapmış bide bla bla bla.

atatürkü sevmemenin kişisel hak ve özgürlük sayıldığı bu ülkede ben kürtleri sevmeyince faşist oluyorum hee ?
öyle mi yani böyle mi oluyor bu işler ? hani marjinal bizdik amına koyayım.
© copyright 2005 - 2026