bugün

zis 5

(bkz: gaz mm) den sonra en çok kullanılan amerikan etkili sovyet kamyonu. yaa her malı amerikadan alın sonra komünizm oynayın hahahah. sovyetlerde üretilmiş ama bariz amerika malı. zaten amerikalılar bunlara mühendis falan gönderiyor fabrika için

üç tonluğu genelde tercih edilmiş. yaya taşımalarından hafif top çekimine kadar çoğu işte kullanılmış doğal olarak.

1958 e kadar ana model, 1965 e kadar ise modifikasyonları ile birlikte üretilmiş. sonra üretimi bitirilmiştir.

https://upload.wikimedia..../c/c3/ZiS-5B_in_Gomel.jpg

http://beutepanzer.ru/Beu...uck_car/zis-5/ZiS5_19.jpg (ele geçirilmiş zis 5 ve alman askerleri. alman askeri olduğuna eminim de wehrmacht mı ss mi tam seçemedim. wehrmacht büyük olasılıkla)

http://beutepanzer.ru/Beu...uck_car/zis-5/ZiS5_53.jpg
© copyright 2005 - 2026