bugün

taşeron işçiye kıdem tazminatı

Artık gerçek olmuştur. Taşeron işçilerin kıdem tazminatını artık devlet ödüyor. Bunun için yapılması gereken birkaç husus var.
1- işten ayrılma gerekçen, kıdem tazminatı alabilecek şekilde olsun
2- Taşeron firmadan, işten ayrılma gerekçenle ilgili yazı al
3- Kamu kurumuna dilekçe yaz. Dilekçeye, 2 numaradaki yazıyı ekle. Hesap numaranı belirt.
4- Kıdem tazminatını devletten al.
5- Bu kadar basit

6- Bunu ayrıldım çünkü bir ayrıntı var. 11/09/2014 tarihinden önce işten ayrıldıysanız geçmiş olsun. Yine eski usul; dava aç, uğraş, yıllar sonra kıdem tazminatını al... Bu tarihten sonra işten ayrılanlar ilk maddeye dönebilir.

Ayrıntılı bilgi için tıklayınız efendim.
© copyright 2005 - 2026