bugün
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- demet evgar10
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı14
- kemalistler7
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı5
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- günün şiiri3
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- sözlüğün tadının kaçması4
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- yazarların imza parfümleri14
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- üniversitelerin gereksiz olması3
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- hızlı para kazanmanın yolları11
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- kadınların yanlış yapması3
- 2026 dünya kupası22
- türk kızı egosu6
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- erkekler neden az yaşar10
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- bir insanı sevmek11
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- am okşama4
- dünya11
- alan greenspan3
- futbol17
- mutluluğun fark edilmemesi8
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- aşure2
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- evde kaş bıyık alımı3
- kıskanmak7
- falıma bakmak isteyen var mı24
- zippo2
- pkk nasıl biter5
- kazım koyuncu2
paraya çok ihtiyaç duymuyorsanız bölümünüzde gerekmese de iyi, güvenilir bir yerde 1-2 aylık staj yapın (bedavaya maaşlı çalışanın yaptığı bütün işi yapmayın tabii ki, öğrenmek amacıyla oradasınız, emek sömürüsüne göz yummayın), büyük bir ihtimalle para almazsınız veya az alırsınız ama güçlü bir referansınız ve deneyiminiz olur. hiç bir zaman kendinizi aşağılatmadan tabii ki. ufak tefek getir götür yapacaksınız, postaneye gitmek veya bilgisayarda veritabanı güncellemek gibi zaman alıcı işler yapacaksınız belki ama deneyim kazanırsınız. veya bir kursta stajyer olarak bazı derslere gireceksiniz ki öğretmen olmayı düşünüyosanız, formasyon falan alıyorsanız mutlaka önce deneyin. (yeterince mutsuz öğretmen ve öğrenci var. söylendiği gibi kolay bir iş değildir öğretmenlik.) bir yandan da kendinizi tanırsınız, nasıl bir iş istiyorsunuz bunu öğrenirsiniz. belki de bölümünüzü yanlış seçmişsinizdir, geç olmadan yeni bir şeye başlayabilirsiniz. mezunsanız da başka bir alanda işe başlamak çok zor değil, doktorluğa avukatlığa falan heves etmiyorsanız tabii ki *
stajı belli bir yaştan sonra yapamazsınız, ne bir firma 35 yaşında stajyer ister ne de siz istersiniz bunu yapmak. zamanında referans toplamaya ve deneyim kazanmaya bakın. yaşıtlarınızdan çok büyük artılarınız olacaktır. kimisine üniversite hocaları yardım ediyor, referans oluyor ancak ben terör yuvası bir yerden mezun olduğum için kendi işimi kendim halletmek zorunda kaldım, kimsenin umrunda değildi geleceğim. bir an önce mezun oldum, okuldan olabildiğince az kişiyle arkadaşlık ettim. mezuniyetimden bir kaç ay sonra da fakültenin önünde bir öğrenci öldürüldü. (bkz: fırat çakıroğlu)
bir bilim dalı veya sosyal bilimler okuyorsanız/mezunuysanız formasyon almanın kolaylaştırıldığı bugünlerde formasyon almayı düşünün. bir kaç sene önce imkansızdı formasyon almak. üstelik şimdilerde çoğu yerde sadece hafta sonu ders varmış, ben tam gün gidiyordum haftada 5 gün *
mutlaka ingilizce'yi öğrenin. bu okulda olacak bir iş değil ne yazık ki, mektup arkadaşı edinin, skype'ta konuşun, başka ülkelerden sizin gibi ingilizce pratik yapmak isteyen insanları bulmak zor değil. hele flört edecek birini bulursanız illa ki konuşacaksınız * ortak dil ingilizce olduğundan da diliniz gelişecek.
bir de yurtdışı tecrübesi edinin. çok paranız olmasına gerek yok. erasmus var çoğunuzun bildiği gibi, olmazsa yol paranızın %70 inin ödendiği 1-2 haftalık avrupa projeleri, eğitimleri var, eğer uzun vaktiniz varsa avrupa gönüllü hizmeti var. bu konuda duyuruların olduğu bir kaç facebook grubu paylaşacağım, belki yardımı olur:
https://www.facebook.com/groups/erasmusyouth/
https://www.facebook.com/groups/24690615144/
https://www.facebook.com/groups/354533157925089
https://www.facebook.com/groups/22283221467
https://www.facebook.com/groups/youthopp
stajı belli bir yaştan sonra yapamazsınız, ne bir firma 35 yaşında stajyer ister ne de siz istersiniz bunu yapmak. zamanında referans toplamaya ve deneyim kazanmaya bakın. yaşıtlarınızdan çok büyük artılarınız olacaktır. kimisine üniversite hocaları yardım ediyor, referans oluyor ancak ben terör yuvası bir yerden mezun olduğum için kendi işimi kendim halletmek zorunda kaldım, kimsenin umrunda değildi geleceğim. bir an önce mezun oldum, okuldan olabildiğince az kişiyle arkadaşlık ettim. mezuniyetimden bir kaç ay sonra da fakültenin önünde bir öğrenci öldürüldü. (bkz: fırat çakıroğlu)
bir bilim dalı veya sosyal bilimler okuyorsanız/mezunuysanız formasyon almanın kolaylaştırıldığı bugünlerde formasyon almayı düşünün. bir kaç sene önce imkansızdı formasyon almak. üstelik şimdilerde çoğu yerde sadece hafta sonu ders varmış, ben tam gün gidiyordum haftada 5 gün *
mutlaka ingilizce'yi öğrenin. bu okulda olacak bir iş değil ne yazık ki, mektup arkadaşı edinin, skype'ta konuşun, başka ülkelerden sizin gibi ingilizce pratik yapmak isteyen insanları bulmak zor değil. hele flört edecek birini bulursanız illa ki konuşacaksınız * ortak dil ingilizce olduğundan da diliniz gelişecek.
bir de yurtdışı tecrübesi edinin. çok paranız olmasına gerek yok. erasmus var çoğunuzun bildiği gibi, olmazsa yol paranızın %70 inin ödendiği 1-2 haftalık avrupa projeleri, eğitimleri var, eğer uzun vaktiniz varsa avrupa gönüllü hizmeti var. bu konuda duyuruların olduğu bir kaç facebook grubu paylaşacağım, belki yardımı olur:
https://www.facebook.com/groups/erasmusyouth/
https://www.facebook.com/groups/24690615144/
https://www.facebook.com/groups/354533157925089
https://www.facebook.com/groups/22283221467
https://www.facebook.com/groups/youthopp
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar