bugün

gus gus

yeni keşfettiğim, bu kadar geç kalmış olmamama kızmakla beraber geç olsun da güç olmasın dediğim sağlam tekno grubu. "need in me" kesinlikle dinlenmeli.
sözlerini de yazalım tam olsun...
tamam hadi yazmıyorum.
ama kendimi zor tuttuğumu söylemeliyim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026