bugün

konya

4 YIL KALDIĞIM ÜNiVERSiTESiNDEN MEZUN OLDUĞUM ŞEHiR.
özlüyor muyum hayır. gel seni prof. yapıcaz deseler de gitmem. içindekiler olmayınca neyleyim konyayı?
© copyright 2005 - 2026