vedat milor

bugünkü programında masada mantar yemekleri yerken ve yediği her mantarı uzmana anlattırırken aşağıdaki hareketiyle yardırmış gurmedir.

-evet bu yediğim mantarın adı ne?
-fransızlar "trompette de la mort" der.
-la mort ölüm demek değil mi, zehirli mi yoksa?
-yok yenebilir, o anlamda değil. mahşeri bildiren uzun alete benzetmişler bu mantarı.
-neyse emin olmak için siz de yiyin, buyrun. (vedat milor abimiz, tabaktan bir kaşık mantar alır ve uzmana doğru uzatır.)
-tabii canım yerim.

vedat milor bekler, uzman yiyip, ona bir şey olmadığı için, kendi de yemeye başlar...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026