bugün

abberline

Mesaj alımını açarsa sevineceğim yazar. Yorumlar da kapalı. Bu ne hava bu ne kibir bir de 3. Nasilsin hiç yakışıyor mu? Cık cık. Sözlükte en çok;üzülerek donuza ekliyorum, sevmesem de hayatında başarılar dilerim yazıları ile tanınmıştır bir de fanatiklere tepki olarak doğmuş GS lıdır.
© copyright 2005 - 2026