bugün
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı25
- galatasaray lobisi2
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- uğurcan çakır2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- kemalistler7
- yazarların imza parfümleri14
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- hızlı para kazanmanın yolları11
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- 2026 dünya kupası22
- bir insanı sevmek11
- sözlüğün tadının kaçması4
- erkekler neden az yaşar10
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- türk kızı egosu6
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- dünya11
- futbol17
- falıma bakmak isteyen var mı24
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- üniversitelerin gereksiz olması3
- mutluluğun fark edilmemesi8
- bitcoin2
- düşün ki o bunu okuyor16
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- kadınların yanlış yapması3
- kıskanmak7
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- am okşama4
- sözlük kızlarının vücutları15
- kemal kılıçdaroğlu18
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- pkk nasıl biter5
--- spoiler ---
büyük ihtimalle jon snow pov'u barındırmayacak olan kitaptır. yine salak salak dorne'u, demir adaları'nı falan anlatacak sanırım.
hoff.
bıktım yeminle ya valla açık konuşayım ne dorne ne de demir adaları zerre ilgimi çekmiyor. o greyjoy'lardan bir halt olacağını sanmıyorum. victarion greyjoy sırf kitap kalınlaşsın diye ortaya atılmış biri. hele arianna zerre ilgimi çekmiyor. martell'ler falan sadece vakit kaybı. artık khaleesi bile ilgimi çekmiyor siz düşünün. o kadar soğudum dany'den.
onun o şımarık şımarık tavırlarından falan anca fire and blood diyip önüne gelen tarafından kazıklanmasından, barristan selmy gibi bir reyizi utanmadan harcamasından, jorah mormont'a yazık etmesinden, altı kitaptır westeros'a geçememesinden, özgür şehirlerde boş boş dolanıp köle kurtarmasından, gittiği her yere yıkım götürmesinden bık-tım. öeh be.
hele o martell'lara hiç lafım yok. hiçbir halt beceremeyecekleri buradan kesin. doran martell denen sığır kendine zeki ve içten pazarlıklı imajı çizmeye çalışıyor olabilir ama tek yaptığı savaşın ortasında kendine de bir rol bulmak için oradan oraya debelenmek. size ne oluyor yani evveliyatını şeyettiklerim? prenses elia öleli çok oldu hayır tahtta herhangi bir iddiaları da yok bik bik saçmalıyorlar. yok intikam alacaklarmış da yok yakıp kavuracaklarmış da. bi bok da yapamayacaksınız. heh.
demir adaları zaten tanrının laneti. theon'dan bahsetse anlarım ama grrm bildiğin yedi sülalesini anlatıyor. hele o buharsaçlı manyak beni benden alıyor. yok ölen bir daha ölemezmişmiş yeniden güçlü doğarmış falan bunlar da martell'lar gibi kendi kendine gelin güvey olanlardan. size noluyor olum ya? halihazırda oyunda yer alan adamlardan kimsenin sikinde değilsiniz, sizi rakip olarak bile görmüyorlar. gitmişsiniz allahın lanetlediği saçma sapan adalara yok ejderhaları alacaz yok hakim olacaz. nah olursunuz. tez zamanda silinip gidesiceler.
khaleesi... gözümden öyle bir düştü öyle bir düştü ki anlatamam. ilk kitabı okuduğumda aha valla bu kız ortalığın anasını belleyecek diye düşünmüştüm. fos çıktı. kaç kitaptır tek yediği nane bir kaç vasıfsız elemanı arkasına takip o şehir benim bu şehir senin dolaşmak. tek kredisi ejderhalar. bir de lekesizler. hoş lekesizler'i de fena harcıyor. almışsın dünyanın en iyi askeri birliklerinden birini, utanmadan nöbet tutmaları için kullanıyorsun. oyun'da şu an için en güçlü karakter o. bir kere barristan selmy var elinde. jorah mormont var. lekesizler var. ejderhalar var. kanından ötürü tahtta güçlü bir iddiası var. arkasında ona biat eden binlerce adam var. güç var. hakimiyet var. ama akıl yok. tek yaptığı yapması gereken işi erteleyip elindeki kaynakları akılsızca tüketmek. bildiğin westeros'a gitmekten korkuyor. vakti gelmedi, köleleri kurtaracağım falan palavra bunlar.
khaleesi şu anda en güçlü döneminde ama boş boş bekleyip, arkasındakileri bekleterek güç kaybetmekten başka bir halta yaramıyor. bu kız ne tahta geçecek, ne de azor ahai falan olacak. bak buraya yazıyorum. geçenlerde ruh hastasının biri azor ahai'nin prenses shireen olduğunu falan iddia ediyordu. okuyunca yerlere yata yata güldüm ama dany'nin azor ahai olma olasılığı shireen'den bile düşük, sen anla. şiştim artık grrm. bıktım yani. bu kitapta da dorne&iron islands&khaleesi'nin kezolukları olursa serinin bitmesine bir kitap kala bırakacağım yani o derece nefret ettim. öeh.
not: yalnız ben çok pis dolmuşum. evet.*
--- spoiler ---
büyük ihtimalle jon snow pov'u barındırmayacak olan kitaptır. yine salak salak dorne'u, demir adaları'nı falan anlatacak sanırım.
hoff.
bıktım yeminle ya valla açık konuşayım ne dorne ne de demir adaları zerre ilgimi çekmiyor. o greyjoy'lardan bir halt olacağını sanmıyorum. victarion greyjoy sırf kitap kalınlaşsın diye ortaya atılmış biri. hele arianna zerre ilgimi çekmiyor. martell'ler falan sadece vakit kaybı. artık khaleesi bile ilgimi çekmiyor siz düşünün. o kadar soğudum dany'den.
onun o şımarık şımarık tavırlarından falan anca fire and blood diyip önüne gelen tarafından kazıklanmasından, barristan selmy gibi bir reyizi utanmadan harcamasından, jorah mormont'a yazık etmesinden, altı kitaptır westeros'a geçememesinden, özgür şehirlerde boş boş dolanıp köle kurtarmasından, gittiği her yere yıkım götürmesinden bık-tım. öeh be.
hele o martell'lara hiç lafım yok. hiçbir halt beceremeyecekleri buradan kesin. doran martell denen sığır kendine zeki ve içten pazarlıklı imajı çizmeye çalışıyor olabilir ama tek yaptığı savaşın ortasında kendine de bir rol bulmak için oradan oraya debelenmek. size ne oluyor yani evveliyatını şeyettiklerim? prenses elia öleli çok oldu hayır tahtta herhangi bir iddiaları da yok bik bik saçmalıyorlar. yok intikam alacaklarmış da yok yakıp kavuracaklarmış da. bi bok da yapamayacaksınız. heh.
demir adaları zaten tanrının laneti. theon'dan bahsetse anlarım ama grrm bildiğin yedi sülalesini anlatıyor. hele o buharsaçlı manyak beni benden alıyor. yok ölen bir daha ölemezmişmiş yeniden güçlü doğarmış falan bunlar da martell'lar gibi kendi kendine gelin güvey olanlardan. size noluyor olum ya? halihazırda oyunda yer alan adamlardan kimsenin sikinde değilsiniz, sizi rakip olarak bile görmüyorlar. gitmişsiniz allahın lanetlediği saçma sapan adalara yok ejderhaları alacaz yok hakim olacaz. nah olursunuz. tez zamanda silinip gidesiceler.
khaleesi... gözümden öyle bir düştü öyle bir düştü ki anlatamam. ilk kitabı okuduğumda aha valla bu kız ortalığın anasını belleyecek diye düşünmüştüm. fos çıktı. kaç kitaptır tek yediği nane bir kaç vasıfsız elemanı arkasına takip o şehir benim bu şehir senin dolaşmak. tek kredisi ejderhalar. bir de lekesizler. hoş lekesizler'i de fena harcıyor. almışsın dünyanın en iyi askeri birliklerinden birini, utanmadan nöbet tutmaları için kullanıyorsun. oyun'da şu an için en güçlü karakter o. bir kere barristan selmy var elinde. jorah mormont var. lekesizler var. ejderhalar var. kanından ötürü tahtta güçlü bir iddiası var. arkasında ona biat eden binlerce adam var. güç var. hakimiyet var. ama akıl yok. tek yaptığı yapması gereken işi erteleyip elindeki kaynakları akılsızca tüketmek. bildiğin westeros'a gitmekten korkuyor. vakti gelmedi, köleleri kurtaracağım falan palavra bunlar.
khaleesi şu anda en güçlü döneminde ama boş boş bekleyip, arkasındakileri bekleterek güç kaybetmekten başka bir halta yaramıyor. bu kız ne tahta geçecek, ne de azor ahai falan olacak. bak buraya yazıyorum. geçenlerde ruh hastasının biri azor ahai'nin prenses shireen olduğunu falan iddia ediyordu. okuyunca yerlere yata yata güldüm ama dany'nin azor ahai olma olasılığı shireen'den bile düşük, sen anla. şiştim artık grrm. bıktım yani. bu kitapta da dorne&iron islands&khaleesi'nin kezolukları olursa serinin bitmesine bir kitap kala bırakacağım yani o derece nefret ettim. öeh.
not: yalnız ben çok pis dolmuşum. evet.*
--- spoiler ---
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar