hearthstone

2 sene önce filan oynadığım daha sonrasında bıraktığım oyundur. niye bilmiyorum ama o sıralar sarmamıştı belki arkadaş eksikliğindendir belki de masaüstündeki tadı vermemesindendir.
© copyright 2005 - 2026