ayincimam7

ulan insanlar, her şeyin bokunu çıkartmayı ne çok seviyor. sorsan der ki ben onu başka mana da söyledim.

(bkz: kedi/#28443298)

bir şeyi tanrılaştırmaya, tapmaya, ne kadar meyilliler.

ya sabır.

bir yazar. yazmasın ne olur.
© copyright 2005 - 2026