bugün

serkann

akp konusunda süregelen yanılgılarını sadece "düşüncelerim bu yönde" diyerek geçiştirmeye çalışan yandaş yazardır.

hayır, otur delikanlı gibi özeleştiri ve/veya akp eleştirisi yap diyeceğim ama mümkün değil yapamaz. yine de özeleştirisinin ve eleştirisinin neler içermesi gerektiği konusunda kopya vereyim:

- neden akp'nin peşmergeye yol vermeyeceğini düşündüm?

- söz konusu düşüncemi akp'de olduğunu varsaydığım hangi değerlere dayanarak geliştirdim?

- akp neden düşündüğüm gibi yapmadı?

- akp'de var olduğunu düşündüğüm değerler aslında yok mu?

- akp tarafgirliğini neden hala sürdürüyorum?

- tarafgirliği sürdürsem bile kamuoyunu bir daha yanıltmamak açısından, akp hakkındaki olumlu yargılarıma bir kuşku boyutu ekleyecek miyim?
© copyright 2005 - 2026