bugün

şirinler

komünizm propogandası yapması gibi mantıklı(!) bir gerekçeyle yayından kaldırılan çizgi film. bu uygulama doğru mudur? tabii ki de. en azından kendimden örnek vereyim. ben zaten 4 yaşındayken başladım düşünmeye "acaba bu şirinler ne tür bir siyasi yapıya sahip hangi ideolojik görüşü benimsediler?" diye. 5 yaşımda ilk eylemlime katıldım 6 yaşıma geldiğimde hapishanedeydim ve şimdi de burdayım.

(bkz: ya sabır)

hala içinde bulunduğum çocukluk döneminin başlarını anımsatır bana değerlimizdir.
© copyright 2005 - 2026