bugün

agar io

[ULUDAG] EsTn tagi ile 5-6 dk birinci kalıp kendimi birkaç türke paylaştırdığım oyundur. Kemal Bey burdaysa ona selamlar. Güzel takım olduk.
© copyright 2005 - 2026