irremote

symbian 8.1 içeren n72 telefonda, kızılötesi* olmadığı için çalışmayan hede. hayal kırıklığına uğradım. telefonun bluetooth teknolojisine sahip olması bi .oka yaramıyor maalesef.
© copyright 2005 - 2026