bugün
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- falıma bakmak isteyen var mı6
- eski uludağ sözlük ortamı7
- klimasız arabayla uzun yol gitmek5
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- lip balm kullanan erkek6
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- aldım kabul ettim6
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı4
- burç saçmalığı6
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- online yazarlar8
- kadınlar neden aldatır17
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- 0 0 75
- frenkler2
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- nofap6
- dont fuck with me tony4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- yaz aşkı bulamamak2
- cut the crap4
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo2
- sedat pekmez18
- tarot falına inanan salak8
- devşirmelik makamı13
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- tekerlek kaşar4
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde6
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- anın görüntüsü16
- lionel messi11
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı2
- 2026 dünya kupası15
- araba sürerken dinlenmemesi gereken şarkılar2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- futbol8
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- gecenin kafa şişirmeyen şarkısı2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
edit: 1 mayıs kutlu ola, tüm işçi ve emekçilerimizle güzel bir türkiye hayaline...
https://www.youtube.com/watch?v=VS8GIqjPVHM
4 yıl oluyor.
beni terk edip ağzıma sıçmış hatunla, henüz cicim aylarını yaşıyoruz.canı sağolsun biraz salaktı.
salak mı seviyorsun amk evet salak seviyorum amk neyse bununla bir cafeye oturduk kadıköy'de.
bir kahvaltı yapacaktık.
çılgınlar gibi yedik içtik.hesap 45 küsür geldi.
sorun etmedim.
+hayatım beş liran var mı, bende 40 var?
-alexo ımm şey? ( senin ben geçmişini sikeyim bakışı atıp kasaya yürüdüm)
masadan bağırıyor!!
-aşkım hallediyor musun? ( yüzüme sahici gibi duran ama sahici olmayan yapmacık bir tebessüm takınıp, kafamı öne arkaya oynatarak hıhı dedim)
-abicim ya bende 40 var, 5 lira yok napsak?
+az yeseydiniz befendi...yapabileceğim bir şey yok.(ne yedik ki amk 2'şer kahvaltı tabağı ek olarak 8 çay)
baktım olmayacak masaya gittim.
-hayatım sen bize git taksiyle. parayı anneme ödet. para alıp gel.rezil olduk valla, millet zaten bize bakıyor.
+neyse bu taksiye atladı. ben de o arada annemi arayıp durumu izah ettim.zaten mekanda rehin kaldım bildiğin.
yarım saat sonra taksiyle geldi ama araçtan inmiyor.
bu gerizekalının gidiş parası 15 lira tutmuş taksiyi bekletip, yukarı çıkıp annemden 10 lira almış.(borcumuz 5 lira, zeki ya 10 alıyor garanti olsun diye... amk malı)
bu sefer aynı taksiyle dönünce bu salak(ulan sinirimden gülüyorum yazarken), 30 lira taksiye 5 lira da cafeye borcumuz olduğu fark ettik ve bizde sadece 10 lira vardı.
bu sefer o mekanda rehin kaldı, aynı taksiyle ben eve gidip 100 lira aldım da kavga dövüş hallettik.
-
https://www.youtube.com/watch?v=VS8GIqjPVHM
4 yıl oluyor.
beni terk edip ağzıma sıçmış hatunla, henüz cicim aylarını yaşıyoruz.canı sağolsun biraz salaktı.
salak mı seviyorsun amk evet salak seviyorum amk neyse bununla bir cafeye oturduk kadıköy'de.
bir kahvaltı yapacaktık.
çılgınlar gibi yedik içtik.hesap 45 küsür geldi.
sorun etmedim.
+hayatım beş liran var mı, bende 40 var?
-alexo ımm şey? ( senin ben geçmişini sikeyim bakışı atıp kasaya yürüdüm)
masadan bağırıyor!!
-aşkım hallediyor musun? ( yüzüme sahici gibi duran ama sahici olmayan yapmacık bir tebessüm takınıp, kafamı öne arkaya oynatarak hıhı dedim)
-abicim ya bende 40 var, 5 lira yok napsak?
+az yeseydiniz befendi...yapabileceğim bir şey yok.(ne yedik ki amk 2'şer kahvaltı tabağı ek olarak 8 çay)
baktım olmayacak masaya gittim.
-hayatım sen bize git taksiyle. parayı anneme ödet. para alıp gel.rezil olduk valla, millet zaten bize bakıyor.
+neyse bu taksiye atladı. ben de o arada annemi arayıp durumu izah ettim.zaten mekanda rehin kaldım bildiğin.
yarım saat sonra taksiyle geldi ama araçtan inmiyor.
bu gerizekalının gidiş parası 15 lira tutmuş taksiyi bekletip, yukarı çıkıp annemden 10 lira almış.(borcumuz 5 lira, zeki ya 10 alıyor garanti olsun diye... amk malı)
bu sefer aynı taksiyle dönünce bu salak(ulan sinirimden gülüyorum yazarken), 30 lira taksiye 5 lira da cafeye borcumuz olduğu fark ettik ve bizde sadece 10 lira vardı.
bu sefer o mekanda rehin kaldı, aynı taksiyle ben eve gidip 100 lira aldım da kavga dövüş hallettik.
-
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar