bugün
- lise defteri5
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler7
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- birader beyler biraderdirler3
- ibne penis nah3
- düşük iq belirtileri5
- diş ağrısı2
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar13
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- yürüyüş partisi6
- chp'deki değişimciler3
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- ismet gurbuz 20245
- kablo dolu çekmece2
- dna testiyle ırk öğrenmek2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler4
- saba makamı ile okunan ezan2
- ipkis2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- gönüllü esaret paradoksu2
- beyaz otomobil satın almak14
- güne bir şarkı bırak19
- alışveriş merkezlerinde çaresizce dolanmak2
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- türkiye3
- iyi gibi davranan kötüleri nasıl ayırt ederiz2
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- makarna süzmek5
- zaman gazetesi2
- house of the dragon2
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- bugün de meme atan olmaması13
- uludağ sözlükteki sıcak ve samimi aile ortamı3
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler2
- ayağında terlikle ülke yönetmek3
- 65 şut çekip gol atamamak5
- messi'nin arjantin'deki heykeli3
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- tgrt3
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması4
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek3
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
- james deen2
- anın görüntüsü15
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- günün sözü3
kurumsallaşamamış otobüs firması her yolculuğum vukuat her yolculuğum ayrı bi dert yükü! genellikle diğer firmalarda yer olmayınca yada gidilecek yere başka firma çalışmıyorsa tercih ediliyor aslında tercih edilmiyor mecburiyetten kullanılanılıyor.burdan firma yetkililerine sesleniyorum (yanılmıyorsam hemşehrim olurlar)bizim oralarda halka hizmet hakka hizmet politikası ile iş yaparlar lütfen bu politikadan biraz olsun nasibinizi alın!biz yolculara hayvan gibi davranmaktan vazgeçin!bizler bir koltuğa 2 kişi oturabilen koyunlar değiliz! biz susanmayan,uyumayan,sıkılmayan,sinirlere sahip olmayan,parası olsa bile o parasıyla rezil olmaya mahkum yaratıklar değiliz!
kısaca son kurban bayramı tatili dönüş çilesini anlatacak olursam:ereğliden izmire "x" akşamına yer bulamadığımdan "y" akşamına bir hafta öncesinden bilet aldım,
"y" akşamı ereğlide hava sıcaklığın sıfırın bi üstüne çıkıp bi altına indiği bir durumdaydı. soğuktan titreyerek beklenen otobüs nihayet perona yanaştığında yüzümü acı bi gülümseme aldı her seferinde lüx bir otobüs hayaliyle kavrulan biz yolculara 6 yaşındaki o403 göz kırpmaktaydı neyse diyip valizi bagaja koyma derdine düştüm "hocam kırılacak eşya var biraz nazik davran valize" dememe rağmen valizimin üzerine yaklaşık 5 valiz koyulmasına engel olamadım "olur canım o kadar" diyip bindim ve meşhur üstün erçelik klasiğiyle karşılaştım evet koltuğumda bir başka kişi oturmaktaydı. sonra fark ettimki birçok yolcu aynı dertten muzdarip. "neyse efendim nasıl olsa alaplıda inecekler oraya kadar ayakta bekleyiverin" yetkililer tarafından bulunan en iyi çözümdü hayır düşünüyorumda aynı koltukta yolcu olduğunu bile bile nasıl bir para kazanma hırsıdır ki bu durum herseferinde tekrarlanmakta sıradanlaşmaktadır. herneyse efendim alaplıda koltuğuma oturup düzceye doğru yol alırken muavinin orta kapının merdivenlerinde cepten kız arkadaşıyla kavga ettiği tüm otobüs yolcuları tarafından farkedildi ancak muhtemelen ayrılık konuşması olduğu ve muavinin arabesk bir havada oluşu ettiği tüm ana bacı küfürlerin duymamazlıktan gelinmesine yaradı.düzce terminaline gelindiğinde ise iş iyice çığırından çıkmıştı muavin "ben bu otobüse 7 kişiyi nasıl sığdıracam .mına koyayım" diye çemkiriyor hostes koltuğu bile dolu olan otobüse ekstra 7 yolcu nasıl sığdırılacak tartışılıyordu. bağrışmalar kavgalar küfürleşmeler arasından düzce yazıhanesindeki karadenizli abimizin o güzel şivesiyle "sizun yapacağunuz taşimaculuğun ben.. bayram bittiğinde da oturur yolcu pekleruz niçun bizden pilet almay bu millet deruk" sözleri aslında olayı özetliyordu belediye otobüsü kıvamında, alınan ayakta 5, merdivenlere 2 kişilik ek kontenjan ile yolculuğa devam edildi bi ara şoförün "huoop beyler arkaya doğru ilerleyelim" diye bağıracağını bile düşündüm. kış aylarında hemen her otobüste karşılaşılan sıcaklık dengesizliği bizim otobüstede mevcuttu bi sıcaktan terleyip nefes alamaz hale geliyor bir soğuktan cama yasladığım omzumun donduğunu hissediyordum.ve herkesin ortak derdi düzce çakıroğlu tan dinlenme tesislerinede o arada varmış bulunmaktaydık, ereğliden kalkıp 2 saat sonra mola vermek belki o kadar koymuyor adama ama izmirden ereğliye gelirken gecenin bi vakti sevdiklerine 2 saat kala verilen gereksiz asgari 30 dakikalık mola insanı çileden çıkarıyor mekanı anlacak olursam zorla verilen soğuk çayın bardağı 1 ytl tuvalet 75ykrş anlıyacağınız minimum hizmete maksimum fiyat.bu firma bu tesislerde böylesine saçma ve uzun molayı niye verir diye bi düşünelim? neyse vaz geçtim bu soruya vereceğim cevaplar beni hedef tahtasına dönüştürebilir. bir ortak dert ise güzel güzel yol alırken birden "sayın yolcular şoförümüz benzinlikte 10 dakika ihtiyaç molası vermiştir!" lafı oluyor.yahu burdan tüm firmalara sesleniyorum yolcuları bi benzinlikte en az 15 dakika süren mazot doldurma işlemine neden maruz bırakıyorsunuz,dinlenme tesislerinden alsanıza yada yolculuğa başlamadan alsanıza şu mazotunuzu(genel uyarı:kaçak mazot,kaçak biodizel kullanmak suçtur!)yok yav sinirlendim gene, anlatmıyorum yolculuğun geri kalanını off...
kısaca son kurban bayramı tatili dönüş çilesini anlatacak olursam:ereğliden izmire "x" akşamına yer bulamadığımdan "y" akşamına bir hafta öncesinden bilet aldım,
"y" akşamı ereğlide hava sıcaklığın sıfırın bi üstüne çıkıp bi altına indiği bir durumdaydı. soğuktan titreyerek beklenen otobüs nihayet perona yanaştığında yüzümü acı bi gülümseme aldı her seferinde lüx bir otobüs hayaliyle kavrulan biz yolculara 6 yaşındaki o403 göz kırpmaktaydı neyse diyip valizi bagaja koyma derdine düştüm "hocam kırılacak eşya var biraz nazik davran valize" dememe rağmen valizimin üzerine yaklaşık 5 valiz koyulmasına engel olamadım "olur canım o kadar" diyip bindim ve meşhur üstün erçelik klasiğiyle karşılaştım evet koltuğumda bir başka kişi oturmaktaydı. sonra fark ettimki birçok yolcu aynı dertten muzdarip. "neyse efendim nasıl olsa alaplıda inecekler oraya kadar ayakta bekleyiverin" yetkililer tarafından bulunan en iyi çözümdü hayır düşünüyorumda aynı koltukta yolcu olduğunu bile bile nasıl bir para kazanma hırsıdır ki bu durum herseferinde tekrarlanmakta sıradanlaşmaktadır. herneyse efendim alaplıda koltuğuma oturup düzceye doğru yol alırken muavinin orta kapının merdivenlerinde cepten kız arkadaşıyla kavga ettiği tüm otobüs yolcuları tarafından farkedildi ancak muhtemelen ayrılık konuşması olduğu ve muavinin arabesk bir havada oluşu ettiği tüm ana bacı küfürlerin duymamazlıktan gelinmesine yaradı.düzce terminaline gelindiğinde ise iş iyice çığırından çıkmıştı muavin "ben bu otobüse 7 kişiyi nasıl sığdıracam .mına koyayım" diye çemkiriyor hostes koltuğu bile dolu olan otobüse ekstra 7 yolcu nasıl sığdırılacak tartışılıyordu. bağrışmalar kavgalar küfürleşmeler arasından düzce yazıhanesindeki karadenizli abimizin o güzel şivesiyle "sizun yapacağunuz taşimaculuğun ben.. bayram bittiğinde da oturur yolcu pekleruz niçun bizden pilet almay bu millet deruk" sözleri aslında olayı özetliyordu belediye otobüsü kıvamında, alınan ayakta 5, merdivenlere 2 kişilik ek kontenjan ile yolculuğa devam edildi bi ara şoförün "huoop beyler arkaya doğru ilerleyelim" diye bağıracağını bile düşündüm. kış aylarında hemen her otobüste karşılaşılan sıcaklık dengesizliği bizim otobüstede mevcuttu bi sıcaktan terleyip nefes alamaz hale geliyor bir soğuktan cama yasladığım omzumun donduğunu hissediyordum.ve herkesin ortak derdi düzce çakıroğlu tan dinlenme tesislerinede o arada varmış bulunmaktaydık, ereğliden kalkıp 2 saat sonra mola vermek belki o kadar koymuyor adama ama izmirden ereğliye gelirken gecenin bi vakti sevdiklerine 2 saat kala verilen gereksiz asgari 30 dakikalık mola insanı çileden çıkarıyor mekanı anlacak olursam zorla verilen soğuk çayın bardağı 1 ytl tuvalet 75ykrş anlıyacağınız minimum hizmete maksimum fiyat.bu firma bu tesislerde böylesine saçma ve uzun molayı niye verir diye bi düşünelim? neyse vaz geçtim bu soruya vereceğim cevaplar beni hedef tahtasına dönüştürebilir. bir ortak dert ise güzel güzel yol alırken birden "sayın yolcular şoförümüz benzinlikte 10 dakika ihtiyaç molası vermiştir!" lafı oluyor.yahu burdan tüm firmalara sesleniyorum yolcuları bi benzinlikte en az 15 dakika süren mazot doldurma işlemine neden maruz bırakıyorsunuz,dinlenme tesislerinden alsanıza yada yolculuğa başlamadan alsanıza şu mazotunuzu(genel uyarı:kaçak mazot,kaçak biodizel kullanmak suçtur!)yok yav sinirlendim gene, anlatmıyorum yolculuğun geri kalanını off...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar