bugün

kızların gözünde bakir erkek

0-2 den başlaması hata olan başlıktır.

zigot kızlar sorun yapmaz.
embriyo iken biraz daha ılımlı bakarlar.

valla millet sapıtmış arkadaş.
© copyright 2005 - 2026