bugün
- erkekler neden az yaşar7
- yazarların imza parfümleri10
- üni mezunu kız meslek lisesi mezunu erkek evliliği3
- andriy shevchenko3
- bana karpuzlu soda getir kardeşim diyen erkek3
- kıskanmak6
- bir insanı sevmek11
- devlet gücü6
- sevgilinin beni terk etme demesi3
- m r e r e c t o5
- akp'ye katılan belediye başkanları8
- çırılçıplak şekilde ağlarken dünya kupası izlemek2
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- haitinin gol atmış olması5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- dünya kupasında başarısız olmamızın tesellisi2
- çırılçıplak şekilde uyurken yatağa işemek3
- oyuncu koltugu4
- 24 haziran 2026 venezuela depremi3
- 2026 dünya kupası23
- ibadet4
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- mutluluğun fark edilmemesi6
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- çalmak2
- güney afrika güney kore maçı saat 4 te trt spor da3
- aylık 386 bin tl iyi para mıdır sorunsalı3
- kılıçdaroğlu tipi louserlık5
- insan5
- atatürk e yahudi diyen oç nin kaynağı3
- akp seçmeni2
- lionel messi11
- anlamak3
- cristiano ronaldo dos santos aveiro3
- my number one3
- zalican2
- naruto dayi3
- düşün ki o bunu okuyor16
- karsan jest2
- duygusal yankı2
- ameliyat olmak8
- futbol16
- 25 haziran 2026 venezuela depremi3
- dünya8
- falıma bakmak isteyen var mı24
- yazarların saç şekillendirme taktikleri4
- sözlük kızlarının vücutları15
- velvet13
- dil3
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
Onur ünlü'nün aldığı "ah"lar yüzünden tutmamış, kaldırılmış dizi. Sanıyorum ki bi daha da tutmaz bunun işleri.
çok evvel okuduğum bir senaryoda , özellikle l&m'deki ismail abi karekterinden izler görmüştüm. beş kardeş yapımından da esinlenmeler vardı O senaryoda. Garip olan sa, bunu her iki yapımdan da çok önce okumuş olmam.
Fazla uyaniklik iyi değildir. Ne demişler alma Mazlumun ahini, uykusuz kalırsın.
L&m oynarken ayrıntılı yazmıştım bununla ilgili. Ama senaryo sahibi kişinin ricası ile silmiştim o yazıyı. Okumuş olan varsa hatırlar. bence o arkadasin ahı tutuyor onur'a. iyi de oluyor.
yanlış anlaşılmasın, onur senaryo çaldı falan demiyorum kesinlikle ki bu en başta burak aksak'a ayıp etmek olur. Benim bahsettiğim olay, karakter esinlenmesi.
Tek üzüldüğüm, nadir sarıbacak 'tır. Çok sevdiğim bi arkadaş ve yetenkli bir oyuncu.
bir de, yıllardır bu işi yapıyorum diyen osman sonant, git bi galeri falan aç, ticarete atıl. Bu iş sana göre değil. Durmuyor üstünde, yakışmıyor bu gomlek sana. Sektörde tecrübesi olmayan, Tesadufen behzat ç.'de oyunculuğa başlayan fatih artman bile eziyor seni kalitede.
Bu kadar.
çok evvel okuduğum bir senaryoda , özellikle l&m'deki ismail abi karekterinden izler görmüştüm. beş kardeş yapımından da esinlenmeler vardı O senaryoda. Garip olan sa, bunu her iki yapımdan da çok önce okumuş olmam.
Fazla uyaniklik iyi değildir. Ne demişler alma Mazlumun ahini, uykusuz kalırsın.
L&m oynarken ayrıntılı yazmıştım bununla ilgili. Ama senaryo sahibi kişinin ricası ile silmiştim o yazıyı. Okumuş olan varsa hatırlar. bence o arkadasin ahı tutuyor onur'a. iyi de oluyor.
yanlış anlaşılmasın, onur senaryo çaldı falan demiyorum kesinlikle ki bu en başta burak aksak'a ayıp etmek olur. Benim bahsettiğim olay, karakter esinlenmesi.
Tek üzüldüğüm, nadir sarıbacak 'tır. Çok sevdiğim bi arkadaş ve yetenkli bir oyuncu.
bir de, yıllardır bu işi yapıyorum diyen osman sonant, git bi galeri falan aç, ticarete atıl. Bu iş sana göre değil. Durmuyor üstünde, yakışmıyor bu gomlek sana. Sektörde tecrübesi olmayan, Tesadufen behzat ç.'de oyunculuğa başlayan fatih artman bile eziyor seni kalitede.
Bu kadar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar