bugün
- erkekler neden az yaşar7
- yazarların imza parfümleri10
- üni mezunu kız meslek lisesi mezunu erkek evliliği3
- andriy shevchenko3
- bana karpuzlu soda getir kardeşim diyen erkek3
- kıskanmak6
- bir insanı sevmek11
- devlet gücü6
- sevgilinin beni terk etme demesi3
- m r e r e c t o5
- akp'ye katılan belediye başkanları8
- çırılçıplak şekilde ağlarken dünya kupası izlemek2
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- haitinin gol atmış olması5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- dünya kupasında başarısız olmamızın tesellisi2
- çırılçıplak şekilde uyurken yatağa işemek3
- oyuncu koltugu4
- 24 haziran 2026 venezuela depremi3
- 2026 dünya kupası23
- ibadet4
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- mutluluğun fark edilmemesi6
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- çalmak2
- güney afrika güney kore maçı saat 4 te trt spor da3
- aylık 386 bin tl iyi para mıdır sorunsalı3
- kılıçdaroğlu tipi louserlık5
- insan5
- atatürk e yahudi diyen oç nin kaynağı3
- akp seçmeni2
- lionel messi11
- anlamak3
- cristiano ronaldo dos santos aveiro3
- my number one3
- zalican2
- naruto dayi3
- düşün ki o bunu okuyor16
- karsan jest2
- duygusal yankı2
- ameliyat olmak8
- futbol16
- 25 haziran 2026 venezuela depremi3
- dünya8
- falıma bakmak isteyen var mı24
- yazarların saç şekillendirme taktikleri4
- sözlük kızlarının vücutları15
- velvet13
- dil3
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
Orhan'ın adam gibi bir tavır sergilediği dizi. Turgut'a ilk başlarda sinirlendi falan salak salak işler yapacak gibiydi fakat karşısına alıp doğru düzgün konuşması ile çok güzel bir iş yaptı.
Aziz bence mükemmel gidiyor ama behzat ç harun rolüne yavaş yavaş bürünmeye başladı gibi mafyanın içine girdi adam dövmeler vs güzel ama fatih artman bu rolden yakasını sıyırsa daha bi güzel olurmuş bence.
nazım her zamanki gibi olaylar olaylar devam ediyor.
sait'e gelince arkadaş tamam söz verdin canan'a olmadı. e fahriye'yi seviyorsun bu da belli. canan da vazgeçmişken çekip giderken bu kadar peşinden koşmak niye? dön git işte fahriye'ye ayrıca otobüse bindiğinde gizlice izlemek ne amk? ya otobüse binince git sende konuş ya da hiç takip etme olayına girme. çok saçma olan bi sahneydi.
hakkı abi'nin kodesin parmaklıklarını sökme sahnesine gelince ulan amk hadi o kadar güçlüsün diyelim hani velhasıl öylesin de orası karakol adamın anasını sikerler. bu sahne hiç ama hiç olmamış.
şu dedenin torunu olan piçe de ayar oluyorum biri de dövüp almıyor telefonu salak gibi para veriyor.
fahriye'ye gelince, sait'in özür dilediğini görünce ağladı etti vs e o da seviyor belli. sait desen dünden razı. sırf kavuşamamaları ve sait'in canan ile fahriye arasında git gelinden mizah çıkarmak için konu uzadıkça uzuyor. sait fahriye kavuşsun dizi ondan sonra devam ediyorsa etsin arkadaş. bu arada fahriye'nin kudret'i mi sait'i mi sevdiği muallaktaydı bu bölüm o netlik kazandı ama şimdi de çocuk sait'ten mi kudret'ten mi yoksa bi başkasından mı mevzusu açıldı. hayır ne istiyorsunuz kadından? sürekli bir kaşarımsı gösterme tavırları falan.
ayrıca bahtiyar'ın kardeşi nazlı yani eylül su sapan ile fatih artman daha çok sahnede olmalı çünkü beraberken süper bir mizah çıkıyor ortaya.
diziyi genel olarak ele alırsak. ortada bir konu yok her bölüm akasya durağı tarzı bir olaylar olaylar silsilesi var.
leyla ile mecnun absürd komedi idi bu yüzden bu iki diziyi kıyaslamak olmaz ama onda mecnun'un leyla'ya kavuşma maceraları üzerinden giden bir konu vardı en azından fakat bu dizide ana aşk sait ile fahriye ama onların birbirine kavuşma hikayesi değil. sait resmen amsalak gibi bir canan'a gidiyor bir fahriye'ye.
geçen hafta aziz'in boğaz köprüsü, bu hafta orhan'ın buffalo hikayesi, nolur tekrara girmeyin beaa haftayı bir yenisi olmasın.
ayrıca şu kel efkan ne ayak amk bi sait'e yardım ediyor bi kudret'e...
bu arada bölümün en güzel sahnesi:
" -Turgut: şevval hanım size bir şey sorucam?
- şevval: sor...
- turgut: saat kaç?
- şevval: ne!!!
- turgut: yoooo"
dizi komik ama birazda olay örgüsüne önem verilmeli...
Aziz bence mükemmel gidiyor ama behzat ç harun rolüne yavaş yavaş bürünmeye başladı gibi mafyanın içine girdi adam dövmeler vs güzel ama fatih artman bu rolden yakasını sıyırsa daha bi güzel olurmuş bence.
nazım her zamanki gibi olaylar olaylar devam ediyor.
sait'e gelince arkadaş tamam söz verdin canan'a olmadı. e fahriye'yi seviyorsun bu da belli. canan da vazgeçmişken çekip giderken bu kadar peşinden koşmak niye? dön git işte fahriye'ye ayrıca otobüse bindiğinde gizlice izlemek ne amk? ya otobüse binince git sende konuş ya da hiç takip etme olayına girme. çok saçma olan bi sahneydi.
hakkı abi'nin kodesin parmaklıklarını sökme sahnesine gelince ulan amk hadi o kadar güçlüsün diyelim hani velhasıl öylesin de orası karakol adamın anasını sikerler. bu sahne hiç ama hiç olmamış.
şu dedenin torunu olan piçe de ayar oluyorum biri de dövüp almıyor telefonu salak gibi para veriyor.
fahriye'ye gelince, sait'in özür dilediğini görünce ağladı etti vs e o da seviyor belli. sait desen dünden razı. sırf kavuşamamaları ve sait'in canan ile fahriye arasında git gelinden mizah çıkarmak için konu uzadıkça uzuyor. sait fahriye kavuşsun dizi ondan sonra devam ediyorsa etsin arkadaş. bu arada fahriye'nin kudret'i mi sait'i mi sevdiği muallaktaydı bu bölüm o netlik kazandı ama şimdi de çocuk sait'ten mi kudret'ten mi yoksa bi başkasından mı mevzusu açıldı. hayır ne istiyorsunuz kadından? sürekli bir kaşarımsı gösterme tavırları falan.
ayrıca bahtiyar'ın kardeşi nazlı yani eylül su sapan ile fatih artman daha çok sahnede olmalı çünkü beraberken süper bir mizah çıkıyor ortaya.
diziyi genel olarak ele alırsak. ortada bir konu yok her bölüm akasya durağı tarzı bir olaylar olaylar silsilesi var.
leyla ile mecnun absürd komedi idi bu yüzden bu iki diziyi kıyaslamak olmaz ama onda mecnun'un leyla'ya kavuşma maceraları üzerinden giden bir konu vardı en azından fakat bu dizide ana aşk sait ile fahriye ama onların birbirine kavuşma hikayesi değil. sait resmen amsalak gibi bir canan'a gidiyor bir fahriye'ye.
geçen hafta aziz'in boğaz köprüsü, bu hafta orhan'ın buffalo hikayesi, nolur tekrara girmeyin beaa haftayı bir yenisi olmasın.
ayrıca şu kel efkan ne ayak amk bi sait'e yardım ediyor bi kudret'e...
bu arada bölümün en güzel sahnesi:
" -Turgut: şevval hanım size bir şey sorucam?
- şevval: sor...
- turgut: saat kaç?
- şevval: ne!!!
- turgut: yoooo"
dizi komik ama birazda olay örgüsüne önem verilmeli...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar