death note

çocukken izlediğimiz çizgi filmleri yok sayarsak eğer ilk izlediğim animedir. çok çok önerilmesine rağmen beğenmedim. hep aynı kovalamaca bir yerden sonra sıkıyor. bugün itibariyle bitirdim. uzun bir süre boyunca anime izlemeyi düşünmüyorum.
© copyright 2005 - 2026