bugün

aplikeysins

turkcenin elden gittiginin ispati.

aplikey$in ne yahu? aplikeyşin denileydi keske.

'ş' harfi kullanilamiyor demeyin sakin, cunku o zaman saga nasil "gelişmeler" yazdiniz diye sorarlar?

edit: cunku yazmayi becerememisim *.
© copyright 2005 - 2026