bugün

kral abdullah

Ölmüştür. Şaşırtıcı bir haber değil zaten öleceğini anlayıp tahtını bir başkasına bırakmıştı.
Yine kukla ve yine islama çok zararlar vermiş birisiydi. Ha, kendisi gitti diye arabistan düzelecek mi ? Tabiki hayır. Kadınların başını çektiği bir devrim olmadıkça arabistan'ın kurtulması çok çok zor.
© copyright 2005 - 2026