bugün

luis figo

iyi futbolcuydu. çocukluğumun yıldızı. euro 2000'De bize karşı çeyrek finalde yaptığı asist içimde kalmıştır. ama aklımdaki iki görseli hep hatırlayacağım.

1) sahaya domuz kafası fırlatmak:

http://alkislarlayasiyoru...uz-kafasi-atmak-luis-figo

2) sonradan karizmasını fark etti. durumu düzeltti. luis figo nun 1992 de giydiği ceket:

http://alkislarlayasiyoru...70998/luis-figonun-ceketi

bonus: orta açıyorum diye fabian barthez'e attığın gol de aklımda yer etmiştir.

http://www.youtube.com/watch?v=nuk2bz1FHi0
© copyright 2005 - 2026