bugün

garfieldinoglu

Çaylak edildiğini görünce şaşkınlıktan ağzı açık kalan yazar. Saygı değer moderatörlerin bu kadar troll varken neden beni seçtiğini merak ediyorum. Oysa ben trollük yapmayan, bilgi almak ve bilgi paylaşmak için sözlükte vakit geçiren bir insanım. Eğer sorun arada ettiğim küfürlerse bu aşırı saçma bir olay. Troller bizim değerlerimize, sevdiklerimize çatır çatır küfür etsin, hakaret etsin bizde susalım öyle mi? Eğer çaylak edilecek birileri varsa bunlar sözlüğe hiç katkı sağlamayan troll bozuntularıdır. Hatta ben sözlüğün yararı için direkt uçurulsunlar isterim çünkü sözlüğü ileriye taşıyacak olanlar biziz ve bu kadar troll insanlarla bu olmaz. Yazılacak çok şey var ama yapılabilecek pek bir şey yok. Neyse... Moderatörlerin hatalarını anlayacaklarını umup beklemekten başka çare yok.
© copyright 2005 - 2026