bugün
- 33 yaşında olmak4
- genç görünmeye çalışmak5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- sıcaktan ağlamak4
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- uludede3
- genç olmanın en güzel yanı3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- whynot2
- deniz göktaş4
- neden herkes aynı anda yürüyor2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı30
- bir şeyin adını koyamamak2
- öldükten sonra bana ne olacak5
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek4
- hootsuite2
- türkiye9
- amerika birleşik devletleri6
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- anın görüntüsü22
- sözlüğün kırbacı3
- içtim şarabı13
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- meksikalı batman2
- 26 haziran 2026 norveç fransa maçı2
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi3
- kadir inanır22
- erkekler neden erken ölür4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- her insanın bir cini olması8
- arşivlenmesi gereken resimler2
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması4
- şafak çak4
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- kemalist dünya24
- rakı sevmemek7
- drone uçurmanın yasak olduğu ülke2
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı3
- aşure yapan sözlük kızları7
- tamar tanrıyar2
- günün şiiri6
- 1 kilometrelik gökdelen2
- enjoy im vaccinated3
- her kadın güzeldir3
- sophia osako3
- true'nun çaylak olması16
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- owner of a lonely heart2
Başarılı bulduğum oyun. Artılar, eksiler ve puanlamam şu şekildedir;
+ karakter yaratma olayı bu oyunda aşmış .ben böyle birşey hiçbir oyunda görmedim
+dövüş animasyonları ve mekaniği on numara olmuş
+map muazzam geniş ve manzaralar güzel
+karakterlerin skilleri,eşyaları güzel tasarlanmış
+oyun süresi gayet tatmin edici
+pawn sistemi güzel olmuş
-Seslendirme ve müzikler pek başarılı denemez.
-Görev sistemi iyi olmamış. Ana görevlerle yan görevler birbirine karışabiliyor.Bunun çözümü için dragon dogma all quest diye aratırsanız ilk link size yardımcı olur
-Karakterlerin bir sürü skilli var ve hepside çok güzel eyvallahda skill barımıza sadece 6 tanesini dizebilmemiz çok yetersiz olmuş
-Ve son olarak bence bu oyunun en büyük eksiği online oynanabilme seçeneği olmayışı. Şu yukarıdaki eksilediklerim olsada olmasada fazla etkilemiyor ama böyle güzel tasarlanmış bir oyun niye online oynanış sunmayacak şekilde yapılır anlamak güç.
Oyuna puanım 8. Eğer online oynayışı olsaydı zaten piyasada ne diablo kalırdı ne lol nede wow. Burası entry dolu olurdu kesinlikle. Velhasıl halen oynamadıysanız bence bulun biryerden oynayın, pişman olmazsınız
+ karakter yaratma olayı bu oyunda aşmış .ben böyle birşey hiçbir oyunda görmedim
+dövüş animasyonları ve mekaniği on numara olmuş
+map muazzam geniş ve manzaralar güzel
+karakterlerin skilleri,eşyaları güzel tasarlanmış
+oyun süresi gayet tatmin edici
+pawn sistemi güzel olmuş
-Seslendirme ve müzikler pek başarılı denemez.
-Görev sistemi iyi olmamış. Ana görevlerle yan görevler birbirine karışabiliyor.Bunun çözümü için dragon dogma all quest diye aratırsanız ilk link size yardımcı olur
-Karakterlerin bir sürü skilli var ve hepside çok güzel eyvallahda skill barımıza sadece 6 tanesini dizebilmemiz çok yetersiz olmuş
-Ve son olarak bence bu oyunun en büyük eksiği online oynanabilme seçeneği olmayışı. Şu yukarıdaki eksilediklerim olsada olmasada fazla etkilemiyor ama böyle güzel tasarlanmış bir oyun niye online oynanış sunmayacak şekilde yapılır anlamak güç.
Oyuna puanım 8. Eğer online oynayışı olsaydı zaten piyasada ne diablo kalırdı ne lol nede wow. Burası entry dolu olurdu kesinlikle. Velhasıl halen oynamadıysanız bence bulun biryerden oynayın, pişman olmazsınız
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar