fizik bölümünde okumak

Fizik bölümünde okumak bi insanın bazı şeyleri merak etmesi demektir. Öyle şeyler var ki duyduğumuz da aptallaşırız inanamayız düşündükçe uyuyamayız ama bazılarımız bunlara açlık çekiyo
© copyright 2005 - 2026