recep tayip erdoğan ın devrilmemesi

Kötüye bir şey olmaz sözünü birkez daha hatırlatır . Adam kötüdür. Ülkemizde onca iyi insanlar hakkın rahmetine kavuşurken . Bu adam ayakta , sağlıkla ülkeyi mahfetmeye devam etmektedir . Ama Eminim ki günün birinde iLahi adalet tecil edecektir.
© copyright 2005 - 2026