bugün
- guyana4
- bosna hersek3
- düşün ki o bunu okuyor17
- cezayir2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı6
- bir insana inanmak2
- arnavutluk2
- velvet13
- dünya5
- belçika2
- kolu kıllı kız3
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- sözlük kızlarının vücutları15
- hızlı para kazanmanın yolları4
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- türk moğol kardeştir3
- özbekistan3
- nato zirvesi3
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- fransa2
- gülüm diyen kız10
- falıma bakmak isteyen var mı24
- portekiz3
- yılmaz güney12
- kuzenin içine boşalmak14
- ahududu2
- 2026 dünya kupası20
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- aşk her şeyi affeder mi4
- futbol13
- coğrafya2
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- gün gelecek dün olacak5
- iveco daily3
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- kılıçdaroğlu cemaati4
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi7
- haram ile cömertlik yapmak3
- kemal kılıçdaroğlu18
- insanın bilebilen bir varlık olması4
- yılmaz güney hayranı solcu feminist3
- otokar sultan2
- kadınlar başımızın tacıdır2
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması2
- yazarların saç şekillendirme taktikleri3
1,5 bölüm izleyip sıkıntıdan patladığım ve yarıda bıraktığım dizi. düşünün ki izleyici seyrettiği dizi yada filmde kendini karekterlerin yerine koydukça daha bir bağlanır.
yani hayal ediyorum biraz param olsa ve uzak doğu döğüş sporları ustası olsam batman olurum, ironman olurum. yada örümcek tarafından ısırılsam örümcek adam olurum ki beton santrali olan istanbulumuzda ağ atıp ümraniye ordan acıbaden ataşehir felan sorunsuz ulaşım yaşarım. bu diziye bakıyorum neymiş insanlar kaybolmuş ve geri kalanlar psikolojik olarak çökmüş, yok efendim yen mezhepler hatta dinler ortaya çıkmış. inandırıcı değil anlatabiliyor muyum!! bu kadar hassas insanların olmsası inandırıcı değil 3 yıl geçmiş adamlar hala ağlayıp zırlıyor. halbu ki biz böylemiyiz ;
* soma faciası; 300 kişi öldü 4 ayda artık adı bile anılmıyor
*reyhanlı patlaması : 52 kişi ölmüş 16 ay geçmiş biz unutmuşuz.
*van depremi :601 kişi ölmüş 35 ay geçmiş unutmuşuz.
*uludere katliamı : 35 kişi uçaklarla vurulmuş 33 ay geçmiş unutmuşuz.
şimdi gelmişsin bunları unutan bir halka işte insanlar kayboldu acı çekiyoruz. bi s...tirin gidin arkadaş biz anca 2011 futbol ligi kupsaının kimse gitmesi gerektiğini unutmayız, bide kadınlarımız bihter ziyagilin ölümünü unutmaz. böyle kurmacalarla gelmeyin hulk'la gelin bizde diyelim ki "ulan gama ışını diye bir gerçek var".
yani hayal ediyorum biraz param olsa ve uzak doğu döğüş sporları ustası olsam batman olurum, ironman olurum. yada örümcek tarafından ısırılsam örümcek adam olurum ki beton santrali olan istanbulumuzda ağ atıp ümraniye ordan acıbaden ataşehir felan sorunsuz ulaşım yaşarım. bu diziye bakıyorum neymiş insanlar kaybolmuş ve geri kalanlar psikolojik olarak çökmüş, yok efendim yen mezhepler hatta dinler ortaya çıkmış. inandırıcı değil anlatabiliyor muyum!! bu kadar hassas insanların olmsası inandırıcı değil 3 yıl geçmiş adamlar hala ağlayıp zırlıyor. halbu ki biz böylemiyiz ;
* soma faciası; 300 kişi öldü 4 ayda artık adı bile anılmıyor
*reyhanlı patlaması : 52 kişi ölmüş 16 ay geçmiş biz unutmuşuz.
*van depremi :601 kişi ölmüş 35 ay geçmiş unutmuşuz.
*uludere katliamı : 35 kişi uçaklarla vurulmuş 33 ay geçmiş unutmuşuz.
şimdi gelmişsin bunları unutan bir halka işte insanlar kayboldu acı çekiyoruz. bi s...tirin gidin arkadaş biz anca 2011 futbol ligi kupsaının kimse gitmesi gerektiğini unutmayız, bide kadınlarımız bihter ziyagilin ölümünü unutmaz. böyle kurmacalarla gelmeyin hulk'la gelin bizde diyelim ki "ulan gama ışını diye bir gerçek var".
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar