bugün

ankara

an itibari ile penceremin sapık gibi üflediği şehirdir. tanrım, ne korkunç bir gece? Ne korkunç bir manzara.. hani küçükken izlediğimiz korku filmleri varya işte o filmleri izlediğimizde yaşadığımız his varya aynen öyleyim. Bu arada ben bunu yazarken inanılmaz bir ışık gürmesi koptı ve çivi gibi bir ses geldi. sanki gökten bombalar yağıyor..
© copyright 2005 - 2026