bugün
- bugün de meme atan olmaması12
- ideal sevgilinin en önemli özelliği10
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar3
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle21
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- anın görüntüsü15
- beyaz otomobil satın almak10
- clydeless bonnie3
- gocu bey meh meh bey birader4
- meloş nerede sorunsalı5
- iş kadını yazarlar6
- sözlük yazarlarına gelen son mesaj8
- her başarılı erkeğin altında bir kadın yatıyor2
- ev kredisi çeken asgari ücretli3
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın3
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi5
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- ege waw3
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
- yetersizim diyerek istifa etmek3
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- arkadaşlar çorba içiyorum2
- bay melahel d erectotales2
- hoşgeldin pazartesi7
- bully2
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- krista allen2
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- yaşlılığınız için insan biriktirin10
- 2026 dünya kupası17
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- ikinci el elbise giymek2
- kemal kılıçdaroğlu9
- park etmek sanatı4
- paris te son tango5
- pazar günü aktiviteleri4
- nervio'nun memleketi3
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- düşün ki o bunu okuyor4
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- sol tarafın inzal olması3
- lahmacunu elle yiyen kız18
- ulan orospu seni rüyamda bile görmedim3
- amy adams2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- haksızsam haksızsın deyin2
çalışmadan girdim çok kolaydı..,
tarih ilke inkılaptan ibaret değil!
güncel çok kolaydı çok da günceldi (mevlana , dünyanın çatısı , yüzyıllık yalnızlık , galileo..)
matematik türkçe çok kolaydı hemen yaptım ( zor demedik fazla zaman aldı dedik )
coğrafya gayet açık sorulardı ( gayet açık olan yarısı kalan yarısı tartışmaya açıktı )
vatandaşlık da iyiydi ( hadi ona laf yok ben yapamıyorum hiç ezberim yok )
diye yorum yapan arkadaşları telefon kulübesine kapatıp halay çektirmek istediğim sınav.
sınav şaibeliydi tamam bekliyorduk da bu kadarını değil.
sorular açık değildi bildiğim halde şüpheden işaretlemediğim sorular mevcuttu psikolojiyi sen düşün..
müfredat olayına girersem çıkamam tarih komisyonunu havale seçeneği ile uğurluyorum.
genel yetenek bittiğinde geride 6 boş ( ki üçüne daha bakmamıştım ) ve yarım saate 60 genel kültür kalmıştı. normalde kırk beş elli dakika kala genel kültüre en fazla üç matematik boşla başlardım, hatta bitince geri dönüp kalanları yaptığım bile olurdu. boşlar ağırlıkla vatandaşlıktan gelirdi. tarihim son zamanlarda 20 nete ulaşmıştı ki bana göre mükemmeldi yeter de artardı.. çok çok çalışmadım sınava çalışamadım yds de vardı ve nisandan beri sadece kpss çalışabildim. ama elimden geleni yaptığımı biliyorum 30 deneme 2 tarih kitabı bitirdim tüm konuları video ders olarak izledim tekrarlamaya çalıştım. notlar çıkardım post-itlerle halil sezai oldum adeta.. denemelerimde en kötü 83 aldım hep bana yetiyordu 80. şu an 80 alabileceğimi sanmıyorum.
sadece yapmadım dememek denemedim dememek için girdim. hakkını vermeye çalıştım. belki bi şekilde atanırım gözüm yüksekte değil işim olsun yeter diyeceğim ilk aşamada. ama bu sınava hayatını bağlayanlara saygısı olmayan insanları asla affetmiyorum ve tüm kötü hisleri onlar için diliyorum. karma varsa gitsin bulsun bi zahmet. bi şey olsun bedelini ödesinler. tek dileğim bu şimdilik..
tarih ilke inkılaptan ibaret değil!
güncel çok kolaydı çok da günceldi (mevlana , dünyanın çatısı , yüzyıllık yalnızlık , galileo..)
matematik türkçe çok kolaydı hemen yaptım ( zor demedik fazla zaman aldı dedik )
coğrafya gayet açık sorulardı ( gayet açık olan yarısı kalan yarısı tartışmaya açıktı )
vatandaşlık da iyiydi ( hadi ona laf yok ben yapamıyorum hiç ezberim yok )
diye yorum yapan arkadaşları telefon kulübesine kapatıp halay çektirmek istediğim sınav.
sınav şaibeliydi tamam bekliyorduk da bu kadarını değil.
sorular açık değildi bildiğim halde şüpheden işaretlemediğim sorular mevcuttu psikolojiyi sen düşün..
müfredat olayına girersem çıkamam tarih komisyonunu havale seçeneği ile uğurluyorum.
genel yetenek bittiğinde geride 6 boş ( ki üçüne daha bakmamıştım ) ve yarım saate 60 genel kültür kalmıştı. normalde kırk beş elli dakika kala genel kültüre en fazla üç matematik boşla başlardım, hatta bitince geri dönüp kalanları yaptığım bile olurdu. boşlar ağırlıkla vatandaşlıktan gelirdi. tarihim son zamanlarda 20 nete ulaşmıştı ki bana göre mükemmeldi yeter de artardı.. çok çok çalışmadım sınava çalışamadım yds de vardı ve nisandan beri sadece kpss çalışabildim. ama elimden geleni yaptığımı biliyorum 30 deneme 2 tarih kitabı bitirdim tüm konuları video ders olarak izledim tekrarlamaya çalıştım. notlar çıkardım post-itlerle halil sezai oldum adeta.. denemelerimde en kötü 83 aldım hep bana yetiyordu 80. şu an 80 alabileceğimi sanmıyorum.
sadece yapmadım dememek denemedim dememek için girdim. hakkını vermeye çalıştım. belki bi şekilde atanırım gözüm yüksekte değil işim olsun yeter diyeceğim ilk aşamada. ama bu sınava hayatını bağlayanlara saygısı olmayan insanları asla affetmiyorum ve tüm kötü hisleri onlar için diliyorum. karma varsa gitsin bulsun bi zahmet. bi şey olsun bedelini ödesinler. tek dileğim bu şimdilik..
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar