bugün

kpss 2014

100 net yapmış olsam deli gibi çarşının ortasında göbek atacağım sınavdır. Demek ki yükseklerde adamın olup soruları çalınca böyle oluyor, tepki bile vermiyorsun.

Edit: torpilciler kendini ifşa ediyor. Relax dostum ya, bu dünyanın ötekisi de var; ben sıramı bekliyorum.
© copyright 2005 - 2026