bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- tarot falına inanan salak8
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- sedat pekmez17
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı8
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- kadınlar neden aldatır16
- diamond bosphoruss denen yazar8
- aldım kabul ettim2
- cristiano ronaldo dos santos aveiro2
- devşirmelik makamı13
- lionel messi11
- türk telekom port zammı4
- biz arap değiliz biz türk üz8
- cayenne4
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- helal olsun be2
- ithal et2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- askerlik9
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- 0 0 73
- kadında güzellik aramayan erkek6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba7
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
- ismail kartal büyüktür okan buruk2
- sürekli esnemek6
- elmas bey birader gitmesin kampanyası2
- kıskançlık5
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- kızları övmeyince yüz vermemesi3
- köyde yaşama isteği2
- 8 yıllık küpenin kaybolması2
- kimyon4
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- göğüs uçlarını birbirine değdirebilen kadın2
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- iremga2
- uludağ sözlük'ün kokusu4
- süper lig tarihinin en iyi frikikçisi3
- gammaz çetesi çökertildi2
515'inci kaydında olay anlaşılıyor.
http://1112211.com/2?a=515
buyrunuz.
türkçesinin bozukluğu da zaten amerika'da geçirdiği zamandan ötürü büyük ihtimalle. şizofreni falan değildir heralde. kendinden üçüncü şahış olarak bahsetmesini de birinci tekil şahış bilmemesine bağlıyorum. ben'li cümle kuramıyor yani sanırsam. çünkü hiçbir kaydında rastlamadım, hatırlamıyorum. sitenin amacı da hayatını, sorunlarını, yaptıklarını ettiklerini amerika'daki annesine anlatabilmek büyük ihtimalle. bu yüzden sitenin işleyişi bu kadar basit.
bu sabri de amcası olacak.
http://1112211.com/2?a=424
kaldığı ev de işte büyük ihtimalle dedesinin. küçükbakkalköy diye bir yerde ev. orası da ataşehir'de. sabri'yi de o evde kalmasından rahatsız oluyormuş gibi görüyor. sabri'ye sövmeme neden olmuştur. aralarındaki tartışma bu yüzden. kendisini karakola verdiğinden falan şüpheleniyor. asker kaçağı da kendisi.
favori yiyeceği menemen. ama arada irmik helvası, tost, pırasalı domatesli salçalı yemek gibi atraksiyonlara da dalmıyor değil.
ama hayali süt ve şeker ile yaşamak.
fbi ile ilgili kayıtları da var. niye kayıt diyorum bilmiyorum. neyse, fbi'ın kameraları falan gözetlediğinden falan bahsediyor. bildiğin person of interest tadında. başı amerikayla bu yüzden derde girmiştir belki. bazı kayıtlarında köle, kiralık katil gibi sembollerle bir şeyler anlatmış, anlamadım.
benim gözlemlerim bu kadar. ama iyi bir insan sümer, gayet normal senin benim gibi.
http://1112211.com/2?a=515
buyrunuz.
türkçesinin bozukluğu da zaten amerika'da geçirdiği zamandan ötürü büyük ihtimalle. şizofreni falan değildir heralde. kendinden üçüncü şahış olarak bahsetmesini de birinci tekil şahış bilmemesine bağlıyorum. ben'li cümle kuramıyor yani sanırsam. çünkü hiçbir kaydında rastlamadım, hatırlamıyorum. sitenin amacı da hayatını, sorunlarını, yaptıklarını ettiklerini amerika'daki annesine anlatabilmek büyük ihtimalle. bu yüzden sitenin işleyişi bu kadar basit.
bu sabri de amcası olacak.
http://1112211.com/2?a=424
kaldığı ev de işte büyük ihtimalle dedesinin. küçükbakkalköy diye bir yerde ev. orası da ataşehir'de. sabri'yi de o evde kalmasından rahatsız oluyormuş gibi görüyor. sabri'ye sövmeme neden olmuştur. aralarındaki tartışma bu yüzden. kendisini karakola verdiğinden falan şüpheleniyor. asker kaçağı da kendisi.
favori yiyeceği menemen. ama arada irmik helvası, tost, pırasalı domatesli salçalı yemek gibi atraksiyonlara da dalmıyor değil.
ama hayali süt ve şeker ile yaşamak.
fbi ile ilgili kayıtları da var. niye kayıt diyorum bilmiyorum. neyse, fbi'ın kameraları falan gözetlediğinden falan bahsediyor. bildiğin person of interest tadında. başı amerikayla bu yüzden derde girmiştir belki. bazı kayıtlarında köle, kiralık katil gibi sembollerle bir şeyler anlatmış, anlamadım.
benim gözlemlerim bu kadar. ama iyi bir insan sümer, gayet normal senin benim gibi.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar