bugün

ankara

sıcakların en fazla bir ay daha süreceği sonra tekrar ayazıyla bizi karşılayacağı, ayazına kurban olduğum gri şehrim. öğrenciler memleketlerine dönüyor, kimileri köyüne kimileri tatil beldelerine gidiyor ve şehrim sakin bir havaya bürünüyor. kısacası bana kalıyor. sokaklarında yürüyebiliyorum kimseye çarpmadan. eylem yok, yıkan yakan yok, olay yok. sakinleşiyor, ehlileşiyor bu zamanlarda şehrim ve ben daha çok seviyorum bu zamanlarda şehrimi. gelin, gezin, gidin. kalacaksanız çok şikayet etmeyin. sorgulamadan sevin.
© copyright 2005 - 2026