bugün

ankara

iğrenç bir trafiğe sahip şehirdir. Trafik dediysek sıkışık trafik değil. Trafik akıcı tamam da kardeş kurallara uyan yok ki.
Kırmızı ışıklara uyma oranı %30 civarı. kırmızıda duruyorsun korna çalıyorlar.
Ticari Taksilerin nerdeyse tamamının geçiş üstünlüğü var.
Ulus'da bir döner kavşakta yan yana 8 araba birlikte döndük kabe tavafı gibiydi mubarek.

Onun dışında hacı bayram camisinin etrafını güzel yapmışlar. Hamamönü güzel. Anıtkabir güzel. başka da birşey yok. Ben sevemedim.
© copyright 2005 - 2026