kapooo

k urt olmadan açma gönlünü

a rtık bitmiş devrin sildir kendini

p uuu ne biçin yazarsın ki anlamadık

o zaman bizde zaten sallamadık

o değilde 3 tane o yu niye nick yaptın

o ff şiir bile yapamadık gördün mü batırdın.

harbi güzel oldu ya şiir.

öylesine bir yazar işte. püff. vasat troll. isim bile yapamıyor.
© copyright 2005 - 2026