bugün
- insanın geçmişinin karanlık olması6
- içtim şarabı12
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi8
- kadir inanır22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet18
- aşure yapan sözlük kızları6
- rakı sevmemek6
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- bik bik'in mutfağına konuk olmak6
- dünya da her insanın bir ismi olması3
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- aylık 395 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- hayattaki şans seviyeniz4
- sözlükteki gizli düşmanım6
- yagmurcu3
- hesabı gizliye almak3
- yapay zeka ile flört uygulaması yazmak2
- her insanın bir cini olması5
- portekiz'in dünya kupası kazanma ihtimali3
- çok güzel ama manyak kadın7
- kemalist dünya24
- anın görüntüsü20
- kaşar5
- mustafa kemal atatürk7
- osurdum3
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- ye kürküm ye2
- aylık 394 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- beni seven var mıdır2
- üniversitelerin gereksiz olması16
- içinden canavar çıkan insan4
- barış alper yılmaz2
- ilk sevgiliyle evlenmek4
- true'nun çaylak olması16
- pkk lı doktorlar2
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü4
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek2
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir4
- muşlettin amca4
- hırt4
- gizem3
- brad pitt ve edward norton'un türkiye abd maçını i2
- sağlam kafa sağlam vücutta bulunur3
- gizli oylayan yüreksizler2
- velvet28
- nervio5
beni bilen bilir yıllardır akp muhalifliği yapıyorum.
ama bu yazımda eleştiri oklarımın hedefinde chp ve mhp var!
kılıçdaroğlu ve bahçeli'nin kendi tabanlarından beklediği davranış!
o kadar sığ bir düşünce ki...
biz rte'ye laik demokratik hukuk devletinin temellerini sarstığı için karşıydık.
insan haklarını önemsemediği, bireyi devlet karşısında korumadığı için...
milleti böldüğü, insanları ayrıştırdığı için.
insanlara yalan söylediği, hırsızlık yaptığı, rüşvet aldığı, yandaşlarını zengin ettiği, rant peşinde koştuğu, kul hakkı yediği, insanların kanına girdiği için...
bulduğunuz aday (bkz: ekmeleddin ihsanoğlu) sözde "birleştirici güç" olacak.
tıpkı kenan evren'in sağ ve sol'u islam çatısında birleştirmek istemesi gibi!
ne kadar da yaratıcısınız!
tarihten ders almamakta ne kadar da inatçısınız!
bulduğunuz adayın genel sekreteri olduğu kurum şer'i yönetimi savunuyor!
farz edelim ki bu cumhurbaşkanı oldu. rte'de başbakanlığa devam ediyor.
hırsızlık yapanın elinin kesilmesi kanunlaştırılmak istendi sizce veto eder mi?
hatırlayalım
(bkz: ekmeleddin ihsanoğlu/#24168355)
***
bulduğunuz adayı kemal derviş'in kulağınıza fısıldadığı söyleniyor!
(bkz: iktidara sorular/#24167004) - http://www.milliyet.com.t...detay/1898764/default.htm
kemal derviş'ten ne hayır gördük ki onun önerdiğinden görelim!
bu adam değil miydi parti kuracağız diye insanları istifa ettirtip akp'yi iktidara oturtan!
abd'nin türkiye'yi "ılımlı islam ülkesi" olarak nitelendirmesine yönelik seçtiği adayı destekliyorsunuz!
ve bunu sırf koltuğunuzu korumak uğruna yapıyorsunuz!
bu mu vatan/bayrak sevgisi! atatürk'ün ilkelerine bağlılık! cumhuriyetçiliği / milliyetçiliği temsil etme!
***
bu anlayışı savunanlar da "ee buna oy vermeyeceksin de tayyip'e mi vereceksin?" diye savunuyorlar!
örnek mi sözcü gazetesinden emin çölaşan!
http://sozcu.com.tr/2014/...n/saygin-bir-isim-535274/
en azından hırsız değil diye savunuyorlar! cumhurbaşkanlığı nitelikleri bu kadar mı yerlerde!
hırsız olmayan herkes aday olabilecek mi?
***
bundan önce de abdullah gül'ün rte'ye başkaldırmasından medet umuyorlardı!
"çankaya noteri" diye eleştirdikleri abdullah gül'ün!
rte abdullah gül ile bir tiyatro oynasaydı. kavgalı imiş gibi görünseydi.
muhalefet abdullah gül ismi etrafında birleşmeye hazırdı!
sonra seçimde hangisi kazanırsa kazansın rte kazanmış olacaktı!
rte cumhurbaşkanı olamazsa da cumhurbaşkanlığında "çankaya noteri" görevine devam edecekti!
***
vatandaşın oy kullanırken ülkenin geleceğini düşünme sorumluluğu varken
sizin de en azından laik, demokratik hukuk devletine uygun aday belirleme sorumluluğunuz yok mu?
millet bu kadar mı aptal gözünüzde?
hala "ceketimi koysam seçilir" döneminde mi kaldınız?
***
mhp'de emre itaat etmeyen çıkmaz. uslu çocuklardır onlar!
ama umarım ki chp'de ulusalcı kanat 20 milletvekili bulup üstte saydığım ve rte'de olmadığı için eleştirdiğimiz nitelikleri olan bir aday bulabilir.
böyle bir aday ikinci tura kalırsa kurulacak yeni parti chp ve mhp'yi de siyaset çöplüğüne göndermiş olur!
size bu müstahak. zira en kibar ifadesi ile acizsiniz!
ama bu yazımda eleştiri oklarımın hedefinde chp ve mhp var!
kılıçdaroğlu ve bahçeli'nin kendi tabanlarından beklediği davranış!
o kadar sığ bir düşünce ki...
biz rte'ye laik demokratik hukuk devletinin temellerini sarstığı için karşıydık.
insan haklarını önemsemediği, bireyi devlet karşısında korumadığı için...
milleti böldüğü, insanları ayrıştırdığı için.
insanlara yalan söylediği, hırsızlık yaptığı, rüşvet aldığı, yandaşlarını zengin ettiği, rant peşinde koştuğu, kul hakkı yediği, insanların kanına girdiği için...
bulduğunuz aday (bkz: ekmeleddin ihsanoğlu) sözde "birleştirici güç" olacak.
tıpkı kenan evren'in sağ ve sol'u islam çatısında birleştirmek istemesi gibi!
ne kadar da yaratıcısınız!
tarihten ders almamakta ne kadar da inatçısınız!
bulduğunuz adayın genel sekreteri olduğu kurum şer'i yönetimi savunuyor!
farz edelim ki bu cumhurbaşkanı oldu. rte'de başbakanlığa devam ediyor.
hırsızlık yapanın elinin kesilmesi kanunlaştırılmak istendi sizce veto eder mi?
hatırlayalım
(bkz: ekmeleddin ihsanoğlu/#24168355)
***
bulduğunuz adayı kemal derviş'in kulağınıza fısıldadığı söyleniyor!
(bkz: iktidara sorular/#24167004) - http://www.milliyet.com.t...detay/1898764/default.htm
kemal derviş'ten ne hayır gördük ki onun önerdiğinden görelim!
bu adam değil miydi parti kuracağız diye insanları istifa ettirtip akp'yi iktidara oturtan!
abd'nin türkiye'yi "ılımlı islam ülkesi" olarak nitelendirmesine yönelik seçtiği adayı destekliyorsunuz!
ve bunu sırf koltuğunuzu korumak uğruna yapıyorsunuz!
bu mu vatan/bayrak sevgisi! atatürk'ün ilkelerine bağlılık! cumhuriyetçiliği / milliyetçiliği temsil etme!
***
bu anlayışı savunanlar da "ee buna oy vermeyeceksin de tayyip'e mi vereceksin?" diye savunuyorlar!
örnek mi sözcü gazetesinden emin çölaşan!
http://sozcu.com.tr/2014/...n/saygin-bir-isim-535274/
en azından hırsız değil diye savunuyorlar! cumhurbaşkanlığı nitelikleri bu kadar mı yerlerde!
hırsız olmayan herkes aday olabilecek mi?
***
bundan önce de abdullah gül'ün rte'ye başkaldırmasından medet umuyorlardı!
"çankaya noteri" diye eleştirdikleri abdullah gül'ün!
rte abdullah gül ile bir tiyatro oynasaydı. kavgalı imiş gibi görünseydi.
muhalefet abdullah gül ismi etrafında birleşmeye hazırdı!
sonra seçimde hangisi kazanırsa kazansın rte kazanmış olacaktı!
rte cumhurbaşkanı olamazsa da cumhurbaşkanlığında "çankaya noteri" görevine devam edecekti!
***
vatandaşın oy kullanırken ülkenin geleceğini düşünme sorumluluğu varken
sizin de en azından laik, demokratik hukuk devletine uygun aday belirleme sorumluluğunuz yok mu?
millet bu kadar mı aptal gözünüzde?
hala "ceketimi koysam seçilir" döneminde mi kaldınız?
***
mhp'de emre itaat etmeyen çıkmaz. uslu çocuklardır onlar!
ama umarım ki chp'de ulusalcı kanat 20 milletvekili bulup üstte saydığım ve rte'de olmadığı için eleştirdiğimiz nitelikleri olan bir aday bulabilir.
böyle bir aday ikinci tura kalırsa kurulacak yeni parti chp ve mhp'yi de siyaset çöplüğüne göndermiş olur!
size bu müstahak. zira en kibar ifadesi ile acizsiniz!
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar