gurur

Merhaba ben pembe tolga nın olgunlaşmış hali mi desem? Ne desem? Bilemedim...

Edit: biri yazarla sevişsin. Tüm sözlük rahat etsin içimi kıydın bey ağabey.
© copyright 2005 - 2026