bugün

vodafone

sabit tüketicisini siklemeyen kurum. varsa yoksa 'hattını taşıyacak olan 'değerli' aboneler!'. yahu arkadaş, bir paket yapacağım; sadece hattını taşıyanlara açık diyor. ben müşteri değil miyim? neden bize de yapmıyorsunuz? illa yeni hat mı alalım?
© copyright 2005 - 2026